jueves, 20 de octubre de 2011

REIKI I OCTUBRE 2011

Com expressar amb paraules la sensació d'ahir. Va ser una classe d'iniciació al primer nivell de Reiki, per mi, molt important. Suposo que és difícil explicar les sensacions i més encara quan provenen de donar classes d'algo que t'apassiona i que només es pot entendre quan ho sents. Es tant bonic veure les cares d'il·lusió dels alumnes quan entren en contacte amb l'energía per primera vegada.... Em recorden a mi quan vaig començar. Aquesta il·lusió és la que m'agradaria que mantinguessin. Jo, realment, la mantinc i ahir ho vaig comprovar. Només tinc ganes de donar gràcies: gracies al meu mestre, Jaume Isal, gran guía. Gràcies a les persones del grupet d'ahir per confiar en mí com a mestra. Gràcies al grupet de dissabte vinent per fer-me esforçar encara més per explicar-me millor i corregir els possibles errors. Gràcies al meu pare, sobretot, una gran persona, amb qui tinc les meves diferencies, però qui m'ha demostrat que sempre està allí. Sense ell si que no estaría aquí fent tot això i apassionant-me día a día per aprendre més i més. I gràcies també a aquella part de mi mateixa, aquella part que s'ha tret les pors, les vergonyes, els tabús, que s'ha obert de ment i ha volgut deixar-me aprendre coses noves, aquella part que ha perdut mitjanament el pànic escènic, aquella part que fa que tot el que surti per la boca referent al Reiki, porti unes ràfegues d'amor incondicional, humiltat i puresa. Gracies a la vida en sí per fer-me estar aquí i ara. Sóc Feliç. Vosaltres em feu Feliç!
REIKI 22 D'OCTUBRE 2011. MONTSE, ESTER VISA, MANOLI, VERO, JOSEP I MARI!!! MILIONS DE GRACIES! :)

REIKI I 19 I 20 D'OCTUBRE 2011. MONICA CORNEA, MARI CARMONA, JORDI MARTÍ.
GRACIES A TOTS!!! CHO KU REI POWER!!! :)




MONTSE SALA PINENT
AV. GENERALITAT, 20
25230, MOLLERUSSA ( LLEIDA)

TEL. 605 88 28 08
e-mail: terapies_alternatives@hotmail.com
Segueix-nos també a Facebook: https://www.facebook.com/terapies.alternatives

2 comentarios:

  1. Enhorabona Montse pre l'exit de la teva primera classe sen't mestre de Reiki i moltes felicitats per ser com ets, "Feliç"

    ResponderEliminar
  2. Gràcies Doris... realment cada día m'adono més de lo afortunada que sóc.... gràcies a tots! :)

    ResponderEliminar